Drukbedrijf.nl B.V. neemt de privacy van haar klanten zeer serieus. Om je duidelijk te maken dat wij hier ook secuur mee omgaan, hebben wij een privacyverklaring opgesteld. Hieronder kun je lezen waar wij rekening mee houden als het gaat om klantgerelateerde informatie die via onze website binnenkomt en hoe we deze verwerken.
Vragen over privacy? Via onderstaande gegevens kun je snel met ons in contact komen.
Onze medewerkers zijn op de hoogte van deze privacyverklaring en kunnen je altijd doorschakelen naar de eindverantwoordelijke.
Drukbedrijf.nl (of gewoon Drukbedrijf)
Vragen via mail: info@drukbedrijf.nl
Vragen via de telefoon: 020 348 48 72
Vragen via briefpapier en bedrukte envelop: Spaklerweg 75-1, 1114 AE Amsterdam, Nederland
Wij zouden niet optimaal kunnen functioneren als we jouw gegevens niet zouden hebben. Om die simpele reden hebben we ze nou eenmaal nodig. Sommige gegevens verzamelen we om jouw bestelling te kunnen verwerken, andere gegevens om je beter van dienst te zijn. Hieronder vind je een overzicht van de verschillende doeleinden waarom we je gegevens verzamelen. Soms automatisch en soms door jou zelf aangeleverd.
Onze vaste klanten mogen meestal op rekening betalen. Dit gebeurt in goed vertrouwen. Als je bent vergeten de factuur te betalen dan kunnen we je hierover bellen. Het kan gebeuren dat iemand anders dit voor ons doet. Als wij je iets te vaak hebben moeten herinneren, dan vragen we een incassobureau dit voor ons te doen. We geven dan je gegevens aan hen door.
Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, dien je akkoord te gaan met onze voorwaarden. Deze kun je van tevoren (nét als deze privacystatement) rustig doorlezen. Ga je niet akkoord? Dan kunnen we helaas geen drukwerk voor je leveren. Door wél akkoord te gaan, ga je met ons een directe overeenkomst aan; jij plaatst een bestelling, wij leveren die netjes bij je af. Als rechtsgrond vragen we dus je toestemming voor de uitvoering van een overeenkomst.
We proberen een zo compleet mogelijk beeld van je te krijgen. Uiteraard verzamelen we niet meer dan nodig is voor bovenstaande doeleinden. Zo willen we weten wat je naam is, naar welk e-mailadres we informatie over je bestellingen kunnen sturen en je adres voor het leveren van een bestelling. Als je een keer een ander adres gebruikt of vaker wilt gebruiken dan slaan we dat op in je account. Dan hoef je dat niet elke keer in te vullen of aan ons door te geven. Als je zakelijk bestelt, dan kun je ook je BTW-nummer achterlaten zodat we die op de factuur kunnen vermelden. Je telefoonnummer is niet verplicht maar wel handig om je snel op de hoogte te stellen als er onverhoopt meer informatie van je nodig is voor een bestelling.
Als je vaker bestellingen plaatst dan houden we die voor je bij. Die kun je zelf ook inzien in je account. Handig voor als je niet meer weet wat je ook alweer besteld hebt.
Je aangeleverde bestanden worden verzameld in je persoonlijke folder. Als je dat niet wilt, laat het ons dan weten. Dan verwijderen we die nadat het product is geleverd.
Al je gegevens blijven permanent in ons systeem staan. Uiteraard kan je ons verzoeken dit te verwijderen. Hiertoe zijn wij dan verplicht. Hierover later meer.
Jouw gegevens worden hoofdzakelijk voor bovenstaande doeleinden gebruikt. Om die doelen te realiseren, is het noodzakelijk dat we je gegevens moeten delen met werknemers binnen onze organisatie en derde partijen die ons helpen een doel te verwezenlijken. Denk hierbij aan onze leveranciers, pakketdiensten en financiële bedrijven die jouw betaling(en) verwerken. Wij verplichten iedereen om vertrouwelijk met jouw gegevens om te gaan.
In uitzonderlijke gevallen verstrekken we je adresgegevens aan partijen buiten de EU. Hier word je eerst van op de hoogte gebracht. Dit doen we dan ten behoeve van het afleveren van goederen die buiten de EU geproduceerd worden.
Omdat jij jouw gegevens bij ons achterlaat, krijg je ook gelijk een aantal rechten. Je mag ons hier altijd op aanspreken. Je moet je eigen gegevens kunnen inzien, wijzigen, verkrijgen en we moeten je kunnen vergeten. Ook mag je een bezwaar voor het verwerken van je gegevens indienen. Bestellen wordt dan wel lastig. Om gebruik te maken van je rechten kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Heb je een klacht over de manier waarop wij met je gegevens omgaan? Dan kun je hiervoor terecht bij de privacytoezichthouder.
Jouw gegevens worden veilig opgeslagen in onze database. Deze is alleen toegankelijk voor onszelf via een beveiligde toegang. Iemand die daar niks te zoeken heeft, kan hier simpelweg niet bij. Zelfs als de slimste hacker illegaal toegang verkrijgt, kunnen de gegevens niet worden gedownload. Hier hebben wij wat slims op bedacht.
Mocht het toch voorkomen dat er een datalek ontstaat, dan kunnen we precies terugzien wat er is gelekt. Mochten jouw gegevens in handen zijn gevallen van derden zonder dat wij (en indirect jij) daar toestemming voor hebben verleend, dan laten we dat direct aan je weten.
Het kan gebeuren dat je bij ons een bestelling plaatst die is bestemd voor één (of meerdere) van je klanten. Hiervoor dien je dan hun gegevens ook bij ons aan te leveren zodat wij de bestelling netjes kunnen verwerken. Om er zeker van te zijn dat wij niet alleen jouw persoonsgegevens maar ook die van jouw klanten goed behandelen, hebben we een Verwerkersovereenkomst opgesteld. Deze kun je opvragen bij onze klantenservice. In deze overeenkomst spreken we samen af wat wij met de gegevens van jouw klanten mogen doen.
Coen
helpt je graag!
Bel 020 - 348 48 72
Offerte aanvragen Stuur mij een mailtjeGebaseerd op 2581 Reviews
Coen
helpt je graag!
Bel 020 - 348 48 72
Offerte aanvragen Stuur mij een mailtjeGebaseerd op 2581 Reviews